Oferta na pozycjonowanie stron naszej firmy opiera się przede wszystkim o mieszany model rozliczeń. Wychodzimy z założenia, że tylko wtedy jesteśmy w stanie osiągnąć zamierzone efekty i osiągnąć obopólne korzyści. W przeciągu 15 lat w czasie których działamy na rynku reklamy internetowej testowaliśmy różne modele rozliczeń z różnymi skutkami. Na początku oferowaliśmy pozycjonowanie z opłatą tylko i wyłącznie za efekt, ale jest to bardzo niekorzystny model w tej chwili, kiedy algorytmy wyszukiwarki stały się bardzo dynamiczne i mamy do czynienia z częstymi zmianami.

Pozycjonowanie stron to sztuczne manipulowanie wynikami

Od samego początku uświadamiamy naszym klientom to, że proces pozycjonowania to sztuczna manipulacja wynikami wyszukiwania, która niesie ze sobą ryzyko. Na czym polega to ryzyko? Przede wszystkim chodzi tutaj o to, że google z roku na rok zmienia swoje wytyczne i to co kiedyś przynosiło dobre efekty i było w porządku zdaniem google, już za rok może należeć do działań zakazanych i stanowić pretekst to ukarania strony filtrem ręcznym lub algorytmicznym. Klient musi być świadomy ryzyka jakie niesie ze sobą pozycjonowanie strony internetowej.

Jeśli będziemy opierali się na modelu abonament + premia za pozycje to w sposób maksymalny zminimalizujemy ryzyko kary od Google. Dlaczego? Dlatego, że budżet z abonamentu będziemy przeznaczali tylko i wyłącznie na solidne linki i rozbudowę contentu na stronie. W pozycjonowaniu to właśnie linki oraz content odgrywają największą rolę. Chcemy by nas klienci byli zadowoleni z naszych usług i nie będziemy dopuszczać do sytuacji, w których szybko osiągane są efekty (żeby pobierać od klienta płatności), ale ten pośpiech może doprowadzić do filtra nałożonego na stronę.

Jeśli zdecydują się Państwo nam zaufać to zapraszamy do kontaktowania się z nami w sprawie pozycjonowania.